شرکت یاران اهواز سمن (یاس)

شرکت یاران اهواز سمن (یاس) در سال ۱۳۹۵ تأسیس و به­ سبب سابقه فعالیت ­های اجرائی و همچنین با تکیه بر سابقه مدیران ارشد و مجرب خود یکی از شرکت­ های معتبر مهندسی و اجرائی در ایران می­باشد . این شرکت با گستره­ای از خدمات گوناگون در زمینه طراحی ، خرید ، اجرا و مدیریت پروژه ­های صنعتی و ساختمانی تأسیس و با تمرکز بر صنعت نفت ، گاز و پتروشیمی بر حسن­ سابقه خود افزوده است.

فعالیت شرکت یاران اهواز سمن (یاس) در زمینه نفت و گاز

  1. نصب وسایل ، شیرآلات و ادوات سرچاهی در زمان حفاری چاه در حضور دکل حفاری از پایه تا تکمیل تاج چاه.
  2. بررسی اولیه از چاه و تعویض وسایل ، شیرآلات و ادوات سرچاهی از چاههایی که تحت تعمیر با دکل تعمیراتی قرار می گیرند .
  3. رفع نشت های خارجی از چاههای تولیدی و تعمیر وسایل ، شیرآلات و ادوات سرچاهی و همچنین تعویض آنها با استفاده از دستگاه کنترل فشار .
  4. تعمیر و بازسازی وسایل ، شیرآلات و ادوات سرچاهی بطور کامل در کارگاه شرکت با استفاده از امکانات پیشرفته .
  5. مشاوره : این شرکت بعنوان مشاور در خصوص فعالیتهای فوق می تواند کمک شایانی برای هر چه بهتر انجام عملیاتها و خرید وسایل ، شیرآلات و ادوات سرچاهی به شرکتهای تابعه نفت بدهد .
  6. آموزش به پرسنل شرکتهای تابعه وزارت نفت در خصوص نحوه نصب ، رفع نشت ها ، تعمیر وسایل ، شیرآلات و ادوات سرچاهی و برگزاری کلاسهای آموزشی در همین رابطه و بهمین منظور کتبی جهت بالا بردن سطح دانش پرسنل نفت تالیف و انتشار گردیده .

این کتب عبارتند از :

کتاب عملیات جداره گذاری ، نصب ماسوره ها و تکمیل تاج چاه

کتاب مجموعه آشنایی با وسایل ، شیرآلات و ادوات سرچاهی

کتاب روش تعمیر شیرهای ایمنی سرچاهی

کتاب تعمیر و نگهداری شیرهای دروازه ای سرچاهی

کتاب آشنایی با دستگاه کنترل فشار و روش کاربردی آن

افتخار همکاری با شرکت های ....

فعالیت شرکت در انجام عملیات های حفاری و تعمیر چاه های منطقه دارخوین با مشارکت شرکت ماشین سازی اراک برای شرکت ملی حفاری و همچنین برای شرکت سروک کیش در منطقه سروستان و آذر طی سالهای 1397و1398 برای شرکت ملی حفاری و طی سال های 1399 تا کنون برای شرکت سروک کیش
مشاوره برای ساخت دستگاه های کنترل فشار جانبی و دهانه ای برای شرکت ماشین سازی اراک

سخنان مدیر

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.